tiistai 20. syyskuuta 2016

Weekend and ballet

Viikonloppu alkoi mukavasti perheen kanssa movie-nightilla. Kävimme ostamassa naposteltavaa (ihanaa, mun perhe ei ookkaan aina terveellinen!) ja katselimme elokuvia koko illan. Lauantaina kävimme hautausmaalla kierroksella, jossa näyttelijät esittivät Petrolian jo kuolleiden tunnettujen henkilöiden välisiä kohtauksia. Mun molemmat host-vanhemmat olivat mukana näyttelijöinä, ja vaikken ymmärtänytkään läheskään kaikkea, opin silti paljon Petrolian historiasta.

Kierroksen jälkeen menimme brunssille mun host-siskojen ja heidän isoäitinsä kanssa. Sen jälkeen lähdimme vanhempien kanssa Sarniaan ostoksille, ja kävimme taas ravintolassa syömässä. Täällä ravintoloissa syöminen on paljon yleisempää kuin mihin olen Suomessa tottunut, mun host-perhe käy mekein joka viikonloppu ulkona syömässä.

Sunnuntaina päätin mennä kokeilemaan potkunyrkkeilyä mun host-äidin kanssa. Se oli aika kauheeta mutta ihan hauskaa. Mun käsivarret oli kipeät jo samana päivänä, ja maanantaina vielä pahemmat. Ja maanantaina mulla oli eka balettitunti täällä! Olin ihan kauhuissani siitä miten pystyn tanssimaan niin kipeillä lihaksilla, mutta siitä ei tullut mitään ongelmaa! Balettiopettajani täällä on aika tiukka ja vaatii edistymistä, mutta ryhmän taso ei silti ollut mitenkään häikäisevä. Mulla oli varsinaisen balettitunnin jälkeen vielä variaatiotunti, jonka opettaja oli aivan ihana!

Balettiryhmäni tytöt olivat kaikki tosi ystävällisiä ja kivoja mulle. Muutama heistä käy samaa koulua mun kanssa, ja yksi on samalla draamakurssilla!

Hauskaa koeviikon alkua kaverit! (mulla oli eka koe tänään!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti