torstai 22. syyskuuta 2016

Happy

Huomasin että mä oon kertonut täällä lähinnä vaan mitä teen, enkä niinkään mitä mulle oikeasti kuuluu. Ja mulle kuuluu ihan tosi hyvää!

Viime viikolla olin usein tylsistynyt eikä mulla ollut oikeen mitään tekemistä. Välillä jopa laskin tunteja nukkumaanmenoon, koska oli vaan niin niin tylsää. Fiilis oli välillä vähän alakuloinen, mutta mulla ei ollut koti-ikävä tai mitenkään muutenkan paha olla!

Nyt oon kuitenkin ihan tosi onnellinen. Eikä mulla oo siihen mitään erityistä syytä, tykkään vaan niin paljon elämästä täällä. Oon koko ajan tullut hyvin toimeen mun perheen kanssa, mutta nyt tuntuu jotenkin päässeen vielä paremmin perheeseen sisälle. Tavallisista asioista juttelusta johtaneet syvälliset keskustelut ja siskon kanssa salaa mcDonaldsissa käynti yhdistää kummasti.

Oon myös huomannut ymmärtäväni jo paremmin englantia, vaikka alkuun tuntui tosi pitkään siltä, ettei kielitaito kehity yhtään. Mulla ei oo koulussa ollut paljonkaan ongelmia ymmärtämisen suhteen, ja nyt ymmärrän jopa draamatunneilla kysytyt kompakysymykset.

Mun unirytmi on tällä viikolla pilaantunut ihan kokonaan, mutta joka ilta oon mennyt nukkumaan hymyillen ja onnellisena.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti