torstai 1. syyskuuta 2016

Vikoja fiiliksiä ja sijoitustiedot (tj 3)

Mulla on lähtöön enää kolme päivää!!! Enkä oo vieläkään tajunnu et oikeesti oon lähössä ihan just kohta melkeen vuodeks pois. Vikat viikot Suomessa oon viettäny lähinnä koululla hengaillen ja kavereita tavaten. Lauantaina mulla oli läksiäiset sukulaisille ja kavereille, joten melkein kaikki läheiset on nyt hyvästelty. Huomenna nään vielä muutamaa kaveria ja käyn vikalla balettitunnilla.

Sain sijoitustiedot ja host-perheen muutama viikko sitten. Ensi vuoden tulen viettämään Petrolia-nimisessä kaupungissa kylässä, joka sijaitsee Ontariossa. Petroliassa asukkaita on noin 3500.

Mun host-perheeseen kuuluu vanhemmat, 17- ja 8-vuotiaat tytöt. Perheeseen kuuluu myös kaksi koiraa ja kissa! Oon tosi innoissani siitä, että saan host-siskot ja host-lemmikkejä!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti