torstai 1. joulukuuta 2016

Three months

Kolme kuukautta täällä tuli tänään täyteen! Sen kunniaksi käytin ekaa kertaa lennon jälkeen YFUn sinistä lentopaitaa ja söin kakkua aamupalaksi. Ja syön huomenna lisää kakkua koska on silloin on mun synttärit!!!

Viime viikolla söin neljä kertaa pizzaa. Sen tajutessani päätin eläväni terveellisesti synttäreihin asti, eli neljä päivää. No arvatkaapa vaan onnistuiko se? Ei. Tää on oikeesti ihan kauhistuttavaa miten vaikeeta terveellisesti syöminen täällä on. En oo vielä kuitenkaan lihonut mihinkään sumopainijamittoihin ja hyvä niin.

Noniin, nyt asiaan: mitä tässä kolmessa kuukaudessa on tapahtunut?

- Oon saanut uuden perheen joka on mulle ihan älyttömän tärkeä ja rakas

- Oon ollut koulun cross country teamissa ja menestynyt ihan hyvin koulujen välisissä kisoissa

- Oon kokeillut kuoroa ja kirkon youth clubia

- Oon lopettanut baletin ja aloittanut potkunyrkkeilyn

 (c) Maygin Evans                                                           From Ballet...                                                                                       



To Kickboxing

- Oon liittynyt koulun painijoukkueeseen

- Oon skypettänyt mun suomiperheelle 3 kertaa

- Oon skypettänyt kavereille vähän enemmän

- Oon ikävöinyt ruisleipää ja julkista liikennettä

- Oon viettänyt kunnon halloweenia

- Oon kaivertanut kurpitsan

- Oon syönyt pizzaa enemmän kuin koskaan

- Oon syönyt maapähkinävoita ja vaahterasiirappia tosi paljon

- Oon tutustunut paahdettaviin pakastevohveleihin

- Oon tutustunut vaihtareihin Ranskasta, Chilestä, Australiasta, Saksasta, Unkarista, Equadorista,
Alankomaista, Espanjasta...

- Oon saanut kanadalaisia kavereita

- Oon unohtanut kokonaan venäjän, ruotsin ja ranskan kielet

- Oon oppinut englantia ja unohtanut kokonaan että olin huono enkussa

- Saanut koko luokan parhaan arvosanan native studies englannista

- Oon käyttänyt tekstiviestejä enemmän kun mun koko elämän aikana yhteensä

- Oon kattonut jääkiekkopelejä viikoittain

- Oon kuunnellut suomalaista musiikkia

- Oon alkanut käyttää suomalaisia sanontoja

- Oon opettanut suomalaisia kirosanoja luokkatovereille

- Oon syöttänyt salmiakkia kanadalaisille

- Oon alkanut arvostamaan entistä enemmän suomalaista koulutussysteemiä ja ilmaista kouluruokaa

- Oon oppinut Kanadan kansallislaulun

- Oon oppinut muistamaan fysiikan lyhenteitä (koska englanniksi ne käy järkeen!)

- Oon ollut superonnellinen ihan pikkujutuista

- Oon maistanut vaahtera-pekonipopcorneja

- Oon saanut itselleni kodin ja perheen ikuisiksi ajoiksi <3 (paitsi että meiän talo myytiin just viimeviikolla ja uutta ei oo löydetty, joten kodittomuus voi odottaa helmikuussa hahahaha)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti