perjantai 14. lokakuuta 2016

Kuulumisia

Mitä mulle kuuluu? Tällä hetkellä tosi hyvää! Tulin juuri kickboxing-treeneistä ja tänään on suunnitelmana shoppailua Sarniassa ja sen jälkeen kaverilla uimista! Eilen mulla oli balettitreenit ja sen jälkeen olin mun kaverilla. Mun kaverin vanhemmat vei meidät syömään ja koko päivä oli loistava! Mulla on vihdoin muutama hyvä kanadalainen kaveri ja oon syöny lounasta uusien ihmisten kanssa. Vaihterit on edelleen mun läheisiä kavereita mut oon nyt alkanut yrittää irrottautua niistä. Ei sillä että ne olis inhottavia tai mitään, mut niin kun mun host-äiti sano niin parempi elää normielämää kanadalaiten kavereiden kanssa ja pitää vaihtaritapaamiset spesiaalijuttuna. Ja tietysti kanadakavereissa on se hyvä puoli et niillä saattaa olla ajokortti!

Halloween on kohta (viikon päästä!), ja todennäköisesti seuraava postaus kertoo siitä enemmän. Halloweenin lähestymisen näkee jo kaikkialla. Ihmisillä on talojensa edessä halloween-koristeita: luurankoja, kurpitsoja, kummituksia... Yhellä mun naapurilla on koko etupiha täynnä ihmispatsaita! Aika lähellä täällä järjestetään Reapers Realm -niminen tapahtuma, jossa käytiin vaihtarikavereitten kanssa viime perjantaina. Lippu maksoi 25 dollaria, ja sillä pääsi bussiajelulle ja käymään kummitustaloissa. Bussiajelu tapahtui katottomassa koulubussissa, joka ajoi reitin metsässä. Matkan varrella oli "pelottavia" kuvaelmia ja hahmoja, ja sen lisäksi hirviöiksi pukeutuneita näyttelijöitä hyppi bussin kyytin ja säikäytteli ja pelotteli matkustajia. Kummitustalot perustuivat myös näyttelijöiden säikäyttelyihin ja pelotteluihin.

Viime viikolla me saatiin koulussa vähänniinkuin todistukset, jossa oli prosenttimääriä palautetuista töistä ja suorituksista yms. Mun kokonaisproentit kaikissa aineissa oli 70-80%, eli ihan ookoo. Pakko myöntää että olin aluks vähän pettynyt mun numeroihin, kun koulu on ollut niin helppoa, mutta toisaalta luokan keskiarvokaan ei ollut kummoinen missään aineessa.

Viimenen uutinen mun elämästä: Mun lipaston laatikossa kävi hiiri. Mulla oli siellä lentomatkasta jääneet riisikakut ja sit suomesta tuotua suklaata ja salmiakkia. Perjantaina avatessani laatikon näin että riisikakkupaketti oli kumollaan ja riisikakut oli nakerreltu. Ja mun suklaalevy oli kans nakerreltu. Aloin heti miettiä et onks meiän koira voinu päästä avaamaan laatikon tai jotain ja sit näin hiirenkakkaa hyi. Sanoin heti mun host-isälle ja se oli sillee joo se on hiiri älä pelkää. Sit me laitettiin hiirenloukku sinne ja se hiiri kuoli. RIP.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti