keskiviikko 18. tammikuuta 2017

Vaihtarikilot

Niin ne vaihtarikilot. Joista kaikki varoittaa, mutta joista en oikein ole nähnyt kunnollisia blogipostauksia. Ihan ymmärrettävää kyllä, etteivät kaikki halua lihomisestaan kertoa kaikille netissä avoimesti.

Mun ruokavalio täällä on rutkasti epäterveellisempi kuin Suomessa, mutta ei mitenkään katastrofaalinen kuitenkaan. Pitäisi silti syödä enemmän kasviksia ja täysjyvätuotteita, ja vähemmän rasvaisia ja piilosokerisia ruokia. Alkuvuodesta mulla oli maastojuoksua 4 kertaa viikossa ja balettia kaksi kertaa viikossa. Maastojuoksu vaihtui painiin ja aloitin myös potkunyrkkeilyn. Lopetin baletin, mutta jatkoin vielä potkunyrkkeilyä ja painia, ja aloitin kotimatkojen kävelemisen autokyydin sijaan. Näiden lisäksi mulla on ollut joka päivä koulussa liikkaa. Eli olen liikkunut aika paljon, mutta silti olen lihonut. :(

Niinkuin joskus syyskuun alussa täällä kerroinkin, niin ekana koulupäivänä liikkatunnilla oli liikkatestit ja mitattiin pituus sekä ympärysmitat kaikkialta ja punnittiin. Nyt alkaa lukukausi olla lopuillaan ja tehtiin taas samat testit ja mittaukset. Hyi.

Juoksun piip-testissä olin taas luokan paras, ja muutkin testit menivät oikein hyvin. Kehitystä ei juoksun lisäksi huomattavasti ollut missään muussa, paitsi punnerruksissa, joissa sain korotettua alkuvuoden 13 punnerrusta 36teen! Tosi kivaa huomata, että painista ja potkunyrkkeilystä on jotain jäänyt käteen käsivarteen. Sen sijaan painossa ja kehon rasvaprosentissa ei ollut paljoa kehumista... Paino noussut muutaman kilon ja rasvaprosentti sekin kasvanut.

Iloisesti voin kyllä todeta etten näytä (vielä ainakaan) mitenkään pullerolta. Mitään huomattavaa ulkomuodonmuutosta ei ole tapahtunut, ja toivottavasti ei tapahdukkaan. Ostin viime viikonloppuna mekon promia varten, joka on toukokuun lopulla. Ja se mekko on kyllä sen verran tiukka, että mitään lihomisvaraa ei ole!

En ole mitään kriisiä tästä lihomisesta aiheuttanut, koska en tosiaan näytä pullerolta ja olen kuitenkin hyvässä kunnossa muuten. Ja ne kilot putoaa pois kun palaan takaisin. Ja siskot, älkää huoliko, kyllä mahdun lentokoneeseen sisään, ja ei, en ole niin painava että lentokone putoaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti